GÜZELLİK - MAKYAJ

Guerlain ve Pucci, sonbahara özel makyaj koleksiyonu hazırladı

Kozmetik markası Guerlain ve İtalyan moda evi Pucci, ikonik renkleri ve yaratıcılığı bir araya getiren, sınırlı sayıda üretilen canlı bir sonbahar makyaj koleksiyonu hazırladı

profil
BT Ekip
23.08.2024
Guerlain ve Pucci, sonbahara özel makyaj koleksiyonu hazırladı

Kurucusu Emilio Pucci tarafından icat edilen görkemli avangart baskılarla ikonikleşen, Floransa’da kurulmuş olan Pucci’nin moda tarihinde ayrı bir yeri var. Gösterişli İtalyan moda markası, şimdi de ünlü makyaj markası Guerlain ile iş birliği yaparak 2024 sonbaharı için sınırlı sayıda üretilen bir makyaj koleksiyonu hazırladı.

Rengi en cesur boyutuyla kutlayan bu yeni iş birliğinde; Pucci Sanat Yönetmeni Camille Miceli ve Guerlain Yaratıcı Makyaj Direktörü Violette Serrat, yoğun renk kontrastlarına sahip bir makyaj koleksiyonu oluşturmak için yeteneklerini birleştirdi.

Koleksiyon, Pucci’nin ikonik Marmo baskısıyla süslenmiş, yeniden formüle edilmiş Rouge G rujları, Météorites ve Terracotta ürünlerini içeriyor. Koleksiyonda iki yeni Rouge G tonu, bir Ombres G göz farı dörtlüsü ve Terracotta Marmo Sun bronzlaştırıcı pudra bulunuyor ve hepsinde Marmo baskı detayları yer alıyor.

Oliver Hadlee Pearch tarafından fotoğraflanan ve Guerlain’in uluslararası elçisi Natalia Vodianova’nın yer aldığı kampanya ise iki marka arasındaki sinerjiyi vurguluyor. Koleksiyon, ilk olarak 15 Ağustos’ta Japonya’da piyasaya sürüldü. 26 Ağustos’ta ise 42 ila 98 Euro arasında değişen fiyatlarla hem Guerlain hem de Pucci web sitelerinde ve seçili Pucci ve Guerlain mağazalarında satışa sunulacak. 

Bu iş birliği yalnızca güzellik ve tasarımın kutlanması değil, aynı zamanda yeni müşteriler çekmek ve her iki markanın küresel pazardaki varlığını güçlendirmek için bir fırsat olarak görülüyor.

Önceki ve Sonraki
Haberler