Geçtiğimiz ay düzenlenen Paris Moda Haftası’nda podyumda modeller, lüks moda evlerinin tanıtımını yaptıkları kıyafetleriyle olduğu kadar makyajlarıyla da dikkat çekti. Çoğu defilede uygulanan grafik eyeliner ya da göz kalemi makyajı, yeni bir trendin habercisi niteliğindeydi. Özellikle Chanel defilesinde modellere yapılan siyah geometrik göz makyajı, herkesin dikkatini çekmeyi başardı.
Lüks güzellik markası Clarins’in Skindex raporuna göre #GraphicLiner, son 12 ayda en çok görüntülenen TikTok güzellik hashtag’i oldu. 501 milyondan fazla görüntülemeye ulaşan grafik liner hashtag’i; #CatEye, #SoapBrows ve #OmbreLips’i geçerek en üst sırada yer aldı. Yenilikçi tasarımlar, beklenmedik renkler, dokular ve şekillerle karakterize edilen grafik kalem ve liner; göz makyajıyla oynamanın eğlenceli bir yolu olarak görülüyor. Özellikle göz makyajıyla dikkat çekmeyi ve kendilerini ifade etmeyi sevenlerin tercih ettiği bu trend, yakında herkesi etkisi altına alacağa benziyor.