GÜZELLİK - MAKYAJ

Maybelline New York’tan ikonları buluşturan kampanya: ‘O Gerçek Bir İkon’

Maybelline New York, çok sevilen kapatıcısı Instant Eraser için ikonları buluşturan bir kampanya hazırladı. Gülşen, Ece Sükan ve Danla Bilic’in yer aldığı ‘O Gerçek Bir İkon’ kampanyasında üç yıldız isim, bir diğer güzellik ikonu hakkında konuşuyor

profil
BT Ekip
3.01.2025
Maybelline New York’tan ikonları buluşturan kampanya: ‘O Gerçek Bir İkon’

Moda ve güzellik dünyasının kalbi New York’tan ilham alan, yenilikçi makyaj ürünleriyle trendlere öncülük eden Maybelline New York, Türkiye'nin 1 numaralı kapatıcısı Instant Eraser’ın başarısını ‘O Gerçek Bir İkon’ kampanyası ile taçlandırıyor. Kampanyada popüler isimleri bir araya getiren marka, oldukça geniş bir kitleye hitap ederken genç makyaj tüketicisine ikonik kapatıcıyı tanıtmayı hedefliyor. 

Maybelline New York’un yeni reklam kampanyasında, her biri kendi alanında ilham veren üç yıldız isim bir diğer güzellik ikonu hakkında konuşuyor; çünkü ikonlar ikonları tanır. 

Türk pop müziğinin ikonu olmasının ötesinde, cesur ve yenilikçi tarzıyla güçlü bir duruş sergileyen Gülşen, “O gerçek bir ikon” diyerek reklam filmine belgesel tadında bir giriş yapıyor. Türkiye'de ve uluslararası arenada tanınan, zarafetiyle dikkat çeken moda ikonu Ece Sükan, bu güzellik ikonu için “Her zaman benimle” diyor. Türkiye’de sosyal medya fenomenliği kavramını yeniden şekillendiren isimlerden Danla Bilic ise “Onsuz bir makyaj düşünemiyorum” diyerek makyajının vazgeçilmezi olduğunu vurguluyor.

Koyu halkaları gizleyen, kusurları kapatan ve cilt tonunu eşitleyen, makyaj çantalarının vazgeçilmezi Instant Eraser, ‘O Gerçek Bir İkon’ söylemi ile  herkesi içindeki ikonu keşfetmeye çağırıyor, özgün tarzlarını kutlamaları ve özgüvenle kendilerini ifade etmeleri için ilham veriyor.

Önceki ve Sonraki
Haberler