Hollywood’un en yakışıklı erkeklerinden biri olarak kabul edilen Brad Pitt, dün British Vogue dergisine yaptığı açıklamada Le Domaine adlı cinsiyetsiz bir cilt bakım markasının ilk ürünlerini piyasaya sürdüğünü açıkladı. 58 yaşındaki ünlü aktör, markayı kurarken esin kaynağının ise, Goop markasıyla büyük başarı elde eden eski kız arkadaşı Gwyneth Platrow olduğunu söyledi.
Pitt, British Vogue'a yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Gwyneth'in Goop ile yaptıklarını seviyorum. O benim için hala çok sevgili bir arkadaş ve kurduğu bu imparatorluk, onun için güzel bir yaratıcı çıkış oldu.”
Brad Pitt’in markası şimdilik; Le Domaine The Serum (385 $), The Cream (320 $) ve The Cleaning Emulsion (80 $) olmak üzere üç ürünle piyasaya çıktı.
Le Domaine'in formülleri, Pitt’in 2008'de Angelina Jolie ile birlikte satın aldıkları Fransız bağı Chateau Miraval'da yetiştirilen üzümlere dayanıyor. Ünlü oyuncu, bilim destekli markayı, Château Miraval Côtes de Provence Rosé'de birlikte çalıştığı şarap tüccarı olan Perrin Ailesi’yle birlikte geliştirdi.
Le Domaine ürünleri üzümlerin antioksidan güçlerinden yararlanıyor ve meyvenin kabuğu ile tohumlarının bir kombinasyonundan oluşan özel bir molekül olan GSM10 içeriyor. Markanın web sitesine göre, Le Domaine ayrıca ‘cilt yaşlanma sürecini yavaşlatmaya yardımcı olmak ve cinsiyet veya cilt tipi ne olursa olsun herkese iyi yaşlanma fırsatı vermek istiyor’.
Yine de Pitt, British Vogue'a yaşlanmadan kaçmak gibi bir isteği olmadığını söyleyip devam etti: "Yaşlanmak, kaçamayacağımız bir kavram ve kültürümüzün onu biraz daha kucakladığını, bunun hakkında konuştuğunu görmek istiyorum. Yaşlanma karşıtlığı başlığı, Le Domaine'i kurarken de tartıştığımız bir şeydi. Bu çok saçma… Gerçek olan, cildinizi sağlıklı bir şekilde tedavi etmektir.”
Le Domaine, Ocak ayında dördüncü bir ürün olan The Fluid Cream'i piyasaya sürmeyi planlarken, Pitt'in bir gün ürün yelpazesini Paltrow'unki kadar genişletip genişletmeyeceğini hep birlikte göreceğiz.