Fransız moda markası Chloé, Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu'nun (UNICEF) 75. yıl dönümünü hazırladığı kapsül koleksiyonla kutluyor. Koleksiyon; üzerinde camgöbeği mavisi UNICEF logosu bulunan beyaz bir tişört ve sweatshirt’ten oluşuyor. Bu koleksiyonla, ilk kez bir moda markasının ürünlerinde resmi UNICEF logosu kullanılmış oldu.
Koleksiyonda yer alan her iki ürün de; Chloe'nin ölü stokların veya artık malzemelerin kullanımını artırarak olumlu çevresel etki sağlama amacına yönelik taahhüdünün bir parçası olarak hazırlanmış.
Kapsül koleksiyonun satışından elde edilecek gelirin tamamı ise Girls Forward girişimine bağışlanacak.
Girls Forward girişimi; 2019 yılında Chloé ve UNICEF tarafından, 6.5 milyon kız çocuğunun toplumsal cinsiyet eşitliği programlarını desteklemek için üç yıllık bir küresel ortaklık olarak tanıtılmıştı.
Chloé x UNICEF 75. yıl dönümü kapsül koleksiyonu, 31 Aralık’a kadar Chloé mağazalarında ve Chloe.com'da satışa sunuldu.