Diesel'in kreatif direktörü Glenn Martens, rekabeti kucaklayan iş birlikçi ‘DIESELOVES’ girişimini başlatarak kumaş israfıyla mücadele etmek için önemli bir adım atıyor. Girişim, çevresel atıklarla mücadele eden etkili koleksiyonlar oluşturmak için diğer denim markalarıyla iş birliği yapmayı amaçlıyor. Bu girişimin ilk koleksiyonu ise Lee ile yapılan iş birliğinden geldi. Diesel ve Lee’nin birlikte imza attığı ortak koleksiyonda; birleştirilmiş ögeler, hurda malzemelerden üretiliyor. Koleksiyonda ayrı ayrı hazırlanan kumaşlar, markaya göre bölünerek bir araya getirilmiş. Açık ve koyu yıkamalar yıpranmış dikişler boyunca birleşerek şüphesiz benzersiz olan çeşitli uyumlar yaratıyor. Koleksiyondaki her parça; ‘DIESELOVES Lee’ rozetleriyle tamamlanmış.
Bazı parçaları Avrupa ve Japonya'da 15 Aralık'ta Diesel aracılığıyla satışa sunulan koleksiyonun tamamı, Mart 2024'te dünya çapında satışa sunulacak.