Lüks moda evi MCM, geleneği ve çağdaş tarzı bir araya getiren ilk Ramazan kapsül koleksiyonunu piyasaya sürdü. Mütevazı giyime daha çağdaş bir yaklaşıma geçişin işareti olan koleksiyon, MCM'nin DNA'sını kutlayan parçalar yaratırken, Ramazan ayı için düşünceli bir sunum yapmayı amaçlıyor.
Hafif kumaşlardan hazırlanan koleksiyonda altın rengi kum beji tonlarında bir gömlek elbise, bir pijama pantolon takımı ve Lauretos'un imzası olan ‘Chambray mavisi’ günlük elbise yer alıyor. Koleksiyonda ayrıca İtalyan sateni ve doğal Nappa'dan üretilen ve Swarovski kristalleriyle tamamlanan Lauretos ipek eşarp ve yeni bir omuz çantası bulunuyor.
Yeni koleksiyonu kutlamak için, Francesco Scotti'nin kamera karşısına geçtiği özel bir kampanya hazırlandı. Güven, cesaret ve bireysellik duygusunu aktarmayı amaçlayan kampanya; MCM'nin başına buyruk ruhunu kutlarken şık siluetleri, konfor odaklı tasarımı ve geleneğe saygıyı sergiliyor.
MCM'nin kreatif direktörü Katie Chung ve başkan Sabine Brunner ile birlikte kreatif danışman Hanan Houachmi tarafından hazırlanan Ramazan koleksiyonu, markanın sınırları zorlama ve inovasyonu teşvik etme arzusunu yansıtmayı amaçlıyor.