Kanadalı Mayonez markası Hellmann's Canada ile sürdürülebilir moda markası ID.Eight, birlikte iddialı bir iş birliğine imza attı ve ortaya, gıda israfına dikkat çeken '1352: Refreshed Shoes' çıktı.
'1352: Refreshed Shoes'; mısır, mantar, elma ve üzüm gibi gıda atıkları kullanılarak yapıldı. Hellmann's Canada, bu ayakkabıyla Kanadalıları gıda tüketimi hakkında yeniden düşünmeye davet ediyor. Ayakkabının ismi, ortalama bir Kanadalı ailenin her yıl gıdayla israf ettiği 1.352 Kanada doları tutarındaki parasal değeri çağrıştırıyor.
Hellmann's Kanada'nın kıdemli marka yöneticisi Harsh Pant, yaptığı açıklamada şunları söyledi: "Hellmann's, gıda israfını ele almak, farkındalığı artırmak ve azaltmak için gerekli adımları atma konusunda uzun bir geçmişe sahip. 1352: Refreshed Shoes ile Kanadalıların gıda israfının görsel bir temsilini oluşturduk; bu sayede sohbeti alevlendirmeyi ve tüketicileri her yıl israf edilen 1.352 Kanada doları tutarındaki gıda miktarını azaltmak için küçük adımlar atmaya teşvik etmeyi amaçladık."
Kanadalılar, markanın web sitesinde bir çift '1352: Refreshed Shoes' kazanmak için yarışmaya katılabilirler. Hellmann's Canada, her katılım için uzun süredir hayırseverlik ortağı olan Second Harvest'e 10 öğüne eşdeğer miktarda bağışta bulunarak gıda kurtarma ve israfı azaltma misyonlarını destekleyecek.