Pandora, bu yıl BE LOVE çağrısıyla geri dönüyor. İfade edildiğinde sevginin dönüştürücü olabileceği inancından yola çıkan Pandora'nın marka kampanyasının yeni dönemi; kişisel hikayelerini, sevgiyle ilgili anılarını ve hayatlarını nasıl dönüştürdüklerini paylaşan ikonik yetenekler, modeller ve trend öncüsü kişilerden oluşan bir kadro aracılığıyla sevginin gücüne odaklanıyor. En ikonik Pandora tasarımlarının yer aldığı kampanya, özünde sevgi olan hikaye anlatımının gücünü gösteren mücevherleri kutluyor.
Sevgi hepimiz için farklı anlamlar ifade eder. Pandora'nın BE LOVE kampanyasının yeni yüzlerinden biri olan Winona Ryder için bu, şefkatli ve duygusal olarak ulaşılabilir olmakla ilgili. Ryder, sevgiyi tanımlarken “Gerçekten dinlemektir” deyip ekliyor: “Mümkün olduğunca anlayışlı olmaya çalışmak... Olayları farklı bir perspektiften görmek, bu benim için sevgiyi temsil ediyor. Bu, sevgiyi deneyimlemenin derin bir yolu.”
BE LOVE 2025'te yer alan ince işçilikli mücevherler, sevginin giyilebilir ifadelerinin bir temsili. 925 ayar gümüşten üretilen BE LOVE kalp charm’ına tarih, çizim, baş harf veya semboller gibi özel baskılar yapılabilir ve bu özel charm, kişiselleştirilebilir. 925 ayar gümüşten üretilen ve 14 ayar altınla kaplanan ESSENCE Doğal Şekilli Kalp Yüzük, klasik kalp şeklinin minimalist ve modern bir yorumu. Ortasında ışıltılı mavi bir taş bulunan kalp şeklindeki tasarıma sahip UNICEF charm'ı ise, Pandora'nın birlikte daha iyi bir gelecek yaratma taahhüdünü temsil ediyor. Pandora’nın UNICEF ile olan iş birliği, özellikle kız çocukları başta olmak üzere, dünya çapındaki gençleri öğrenme fırsatlarıyla güçlendirmeyi ve daha iyi bir gelecek yaratmalarına destek olmayı amaçlıyor – ve başkalarına da aynı şeyi yapmaları için ilham vermeyi hedefliyor.
BE LOVE kampanyası, oyuncu Winona Ryder, süpermodel Iman ve modeller Vittoria Ceretti, Mica Arganaraz, Karen Elson, He Cong, Elisabetta Dessy ve Ugbad Abdi'nin de aralarında bulunduğu yeni Pandora yüzlerini tanıtıyor. Fabien Baron ve Craig McDean gibi sektörün en önemli yetenekleri tarafından çekilen kampanyanın mücevher fotoğraflarını ise Raymond Meir çekti. Kampanya, herhangi bir özel gün, ilişki veya kutlama fark etmeksizin, sevginin her halini yücelten bir zafer olarak BE LOVE ruhunu tam anlamıyla yansıtıyor.