MODA - TASARIMCILAR

Bu ayakkabının ilham kaynağı kahvaltılık gevrek

Adidas ile Team Vitaliyt’nin iş birliğinden doğan spor ayakkabı VIT.0’nun tasarımında 90’ların kahvaltılık gevrek reklamlarından ilham alınmış. Ayakkabı, 11 Mart'ta satışa çıktı

Bu ayakkabının ilham kaynağı kahvaltılık gevrek

Alman spor markası Adidas, küresel bir e-spor organizasyonu olan Team Vitality ile üçüncü iş birliklerinin ürünü olan VIT.0’'ü tanıttı. Adidas’ın bu yeni spor ayakkabısı, 90’ların kahvaltılık gevrek kampanyalarından ilham alınarak tasarlandı.

Sınırlı sayıda üretilen ayakkabı, 90’ların kültüründen ve klasik tahıl reklamlarından esinlenen bir tasarıma sahip. 11 Mart’ta satışa sunulan ayakkabının fiyatı 140 Euro.

Team Vitality, tasarım konseptini canlandırmak için, her biri 3D baskılı VIT.03 minyatürü ve özel ödüllü QR kodları içeren VIT POPS adlı 100 adet sınırlı sayıda tahıl kutusu oluşturdu.

Team Vitality ve Adidas, iş birliklerine uzun süredir devam ediyor. Her iki marka da e-spor, spor ve yaşam tarzı arasında köprü oluşturan aktivasyonlar sağlamaya odaklanıyor. İş birliğinin ilk ürünleri; Dragon Ball Z mangasından ilham alan VIT.02 ve bir hafta içinde dünya çapında yok satan ilk e-spor ayakkabısı olan VIT.01 idi.

Önceki ve Sonraki
Haberler