Bulgari bu senenin başlarında yayınladığı ‘Unexpected Wonders’ (Beklenmedik Mucizeler) marka kampanyasının ardından şimdi de ‘I Believe in Wonder’ (Mucizelere İnanıyorum) Noel kampanyasını lanse ediyor. Aynı coşku hissinden esinlenen, markanın merkezi ve sonsuz ilham kaynağı olan Roma’da çekilen kampanya; mucizeleri kucaklamaya, dünyanın beklenmedik güzelliklerini doyasıya yaşamaya ve bu ruhu paylaşıp başkalarına da ilham vermeye davet ediyor.
Kampanya, bizi sezonun sihirli havasının keyfini çıkarmaya, her gün başımıza gelebilecek mucizeleri deneyimlemeye davet eden ışıltılı ateşböceklerinin bir vizyonu olarak ifade ediliyor.
Bu ışıltılı ikonlar yıldızlı bir gecede gökyüzüne bakmaktan ateşböceklerini izlemeye kadar evrenin gizemlerini bir ışık damlasında yakalayarak bizi her günün sihirli anlarla dolu olduğu çocukluğumuza götürüyor. Yıldızlar da tıpkı pırlantalar ve değerli taşlar gibi doğanın ihtişamını ve yüceliğini hissettiren unsurları çağrıştırıyor.
SAVE THE CHILDREN VE MUCİZELER ZİNCİRİ
‘I Believe in Wonder’ kampanyası ilham kaynağı olmanın ötesinde sonsuz bir mucizeler zinciri yaratıyor. Bulgari kampanyayı tüm kanallara taşıyarak adım adım daha iyi bir geleceğe ilham veren bir hareketi desteklemeyi amaçlıyor.
Moda evi, bu vizyondan yola çıkarak ‘I Believe in Wonder’ (Mucizelere İnanıyorum) kampanyası kapsamında dünyanın en dezavantajlı çocuklarını desteklemek, eğitime ve sağlık hizmetlerine erişimlerine yardımcı olmak amacıyla 10 yıldan uzun süredir birlikte çalıştığı Save the Children kuruluşuyla bir kez daha iş birliği yapıyor. Bu yılbaşı döneminde Zambiya’da erken yaş çocuk eğitiminin desteklenmesi, kırsal bölgelerde yaşayan ve ülkenin kamu eğitim hizmetlerinden aktif bir şekilde yararlanamayan 3-8 yaş arası çocukların eğitim haklarının garanti edilmesi amaçlanıyor.