Gucci, on yıllık kapsamlı bir sürdürülebilirlik stratejisini hayata geçirmeye başladı. Marka, misyonunun bir parçası olarak birinci sınıf moda ve aksesuarlarının radikal bir sürdürülebilirlik gündemiyle ortaya çıkarılması ve pazarlaması konusunda gerekli dengeyi kurmak adına harekete geçti.
Marka, aynı zamanda, genç kızları ve kadınları güçlendirmeyi amaçlayan 'Chime for Change' kampanyası üzerinden cinsiyet eşitliği konusundaki diyalogların başını çekmeye de devam ediyor.
Gucci Başkanı ve CEO’su Marco Bizzarri konuyla ilgili şunları söyledi: “Gucci, kendi değerlerinizi kapının dışında bırakmanızı gerektiren değil, aksine bu değerlerin yükseltildiği, zorlukları aşarak ve katlanarak büyüyen bir şirket. Gucci Equlibrium da bu anlayışla, sahip olduğumuz enerji ve iyi niyeti markamıza sevgi duyan herkese ulaştırdığımız bir adres.” Bizzarri şöyle devam etti: “BM Küresel Hedefleri ve Paris İklim Anlaşması çerçevesinde üzerimize düşenleri yapmak adına hepimizin harekete geçmesini gerektiren kritik bir dönemden geçiyoruz. Bunu yapmanın tek yoluysa fikirlerini, inovasyonlarını ve deneyimlerini paylaşmak üzere insanları bir araya getirmek. Gucci Equlibrium için belirlediğimiz amaç bu.”
5 Haziran tarihinden itibaren equilibrium.gucci.com adresini ziyaret eden herkes Gucci Equlibrium’a erişebilir. Çağımızın en kritik meseleleri konusunda Gucci’nin ortaya koyduğu bakış açısını yansıtan güçlü ve etkili içerikler, çevresel ve sosyal etkiye dayalı değişimin arkasında yatan hikâyeleri, fikirleri ve bilimi işliyor.