Moncler tarafından dijital dünyada kurulan Moncler Select; ilk koleksiyonunu, Grammy ödüllü sanatçı Alicia Keys'in konuk küratörlüğünde 20 Aralık'ta çıkardı.
Halihazırda markanın küresel ortağı olan ve daha önce Moncler'in Mondogenius adlı dijital şovuna ev sahipliği yapan ünlü sanatçı, markanın sitesinden de satın alınabilen Moncler Select giyim ve aksesuarlarının küratörlüğünü yaptı. 'NYC'de Bir Gün' başlığıyla sunulan bu özel alışveriş deneyimi, kullanıcıları Alicia Key'in kendi adını taşıyan yeni albümünü dinleme imkanı da sunuyor.
Moncler Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Remo Ruffini, yaptığı açıklamada "Müşterilerimize hizmet etmek için sürekli olarak yeni ve daha iyi yollar arıyoruz. Özellikle de tüketiciyle uzun süreli ilişkiler kurmamızı sağlayacak benzersiz deneyimler yaratmaya çalışıyoruz" dedi.
Spor, moda, iş ve eğlence dünyasına çevrimiçi deneyimler sunan Moncler Select serisi, Moncler markasının; konuk küratörleri ile tüketicilerin ilgisini çekmek için tasarlanmış son dijital aktivasyonu olma özelliğini taşıyor.