Lyst’in raporuna göre LOEWE, sürpriz bir şekilde bir kez daha dünyanın en gözde markası olarak yeniden zirveye yerleşti. İkinci sırada Miu Miu (son çeyreğin en popüler markası) gelirken, Prada onu yakından takip ediyor, Saint Laurent ve Bottega Veneta ise ilk beşte yer alıyor.
Raporda, Coach'un 2022'den bu yana ilk kez Lyst Endeksi'ne yeniden girdiği ve 20. sırada yer aldığı belirtiliyor.
Lyst’in raporuna göre bu çeyreğin en popüler moda ürünleri ise şöyle:
ON x LOEWE Cloudtilt 2.0 spor ayakkabıları, ikinci çeyreğin en popüler ürünü oldu ve iş birliği, ayakkabı piyasaya sürüldükten sonra On aramalarında %308 artışa yol açtı. Ayakkabının yeni renk grubu, iş birliğinin Ekim 2023'teki ilk ürününün ardından bu yılın Mayıs ayında piyasaya sürüldü ve lansmanı, LOEWE Kreatif Direktörü Jonathan Anderson'ın kostümleri tasarladığı ‘Challengers’ filminin vizyona girmesiyle aynı zamana denk geldi.
Adidas SL72 OG, Samba'nın 2023'teki bir yıllık saltanatının ardından ikinci çeyreğin en popüler ikinci ürünü olarak geliyor. Yeni siluetin popülaritesi; daha şık, spordan ilham alan ayakkabılara doğru bir değişimin sinyalini veriyor gibi görünüyor. Siluet, aynı zamanda ‘it-girl’ markası Sporty & Rich ile yakın zamanda yapılan bir işbirliğinde de yer aldı ve bu muhtemelen yükselişine katkıda bulundu.
Coach, bu çeyreğin raporunda oldukça yoğun bir şekilde yer alıyor; hem en popüler markalar sıralamasına geri dönüyor hem de en gözde ürünler listesinde yer alıyor. Markanın Tabby çantası; muhtemelen klasik, zamansız silueti ve Coach'un çekiciliğindeki genel artış nedeniyle son aylarda popülaritesi artan bir çanta.
Dragon Diffusion, Santa Croce Tote deri çantasının en popüler ürünler listesinde beşinci sırada yer almasıyla Lyst listesine giriş yaptı. Markanın sipariş üzerine üretilen çantalarına yönelik aramalar bu çeyrekte %197 oranında arttı. Bunun nedeni muhtemelen; çantanın, Bottega Veneta'nın Intrecciato örgü çantasına daha erişilebilir bir alternatif olması ve kiraz kırmızısı renginin popülaritesindeki artış.
Benzer şekilde High Sport, Lyst için yeni bir girişi işaret ediyor ve markaya yönelik aramalar bu çeyrekte %42 oranında arttı. Marka, Khaite gibi markalarla çalışmanın yanı sıra The Row için 10 yıl boyunca ürün satışı yapan Alissa Zachary tarafından kuruldu. Markanın kırmızı kloş pantolonları en çok konuşulan ürünler listesine altıncı sıradan giriyor.
AMYLYNN'in yeni kabarık elbisesi yedinci sırada yer alıyor. Elbisenin TikTok'ta viral hale gelip 61.6 milyonun üzerinde gönderi oluşturmasının ardından Nisan ayında stile yönelik aramalar %53 arttı. Uygun fiyata çeşitli renk seçenekleri sunan göz kamaştırıcı siluet, kullanıcının tercihine göre bağlanabilen çok yönlü bir tasarıma sahip ve bu da genellikle viralliği artırıyor.
Listede bir sonraki sırada COS'un balıkçı sandaletleri yer alıyor. Bu sandaletler, hibrit siluetlerdeki genel artış göz önüne alındığında bir hayli şaşırtıcı. Benzersiz yazlık sandaletler ve düz ayakkabılara olan ilginin artması nedeniyle popülaritesi muhtemelen artan bu seçenek, aynı zamanda muhtemelen The Row ve alaia gibi daha yüksek fiyatlı markalara da rakip olacak.
Son olarak Prada'nın Symbole güneş gözlükleri, uzaylı benzeri modeliyle 10. sırada yer alıyor. Şık siyah çerçeve ve kedi gözü şekli; kare ve dikdörtgen çerçeveler gibi klasik tarzların şimdilik piyasada olabileceğini ama daha keskin tarzların da yeni trendlerin favorisi olabileceğini gösteriyor.