Bulgari, 2023 Marka Kampanyası ile her günü olağanüstü kılan küçük mutluluklar ve eşsiz duyguları yakalayarak ihtişam arayışını sürdürüyor. Yaşam enerjisini ve özgürlük duygusu simgeleyen, ‘Magnificence Never Ends’ (Sonsuz İhtişam) adlı yeni Bulgari yolculuğu, hayatın sihrini ortaya çıkarıyor.
Fotoğrafçı David Sims tarafından yürütülen kampanya, etkileyici kişilikleriyle öne çıkan Bulgari marka elçileri Anne Hathaway ve Zendaya’nın muhteşem Bulgari mücevherleri ile etrafa yaydıkları ışığı yansıtıyor. Bu bitmeyen keşif yolculuğunda, sonsuz bir ilham kaynağı olan farklı dönemlerin ve tarzların mükemmel karışımı ‘Ebedi Şehir Roma’, Bulgari'nin eklektik estetiğini derinden etkilemiş olup Maison'un karakteristik tasarımlarına, değerli taş kombinasyonlarına ve eşsiz zanaatine yeni bir nefes veriyor. Bulgari'nin ilham perileri tarafından taşınan High Jewelery parçalar, şaşırtıcı güzelliğin ve sınırsız duygunun somut bir ifadesi haline gelerek hayranlık uyandıran mucizelerin yeni formlarını keşfetmeye davet ediyor.
Geçen yılın ‘Unexpected Wonders’ (Beklenmedik Mucizeler) kampanyası, gündelik olayları heyecan dolu anlara dönüştürebileceğimizi anlatırken, bu yıl ise ‘Magnificence Never Ends’ (Sonsuz İhtişam) ilhamın yeni yönlerinin her gün keşfedilmeyi beklediğini hatırlatıyor.
Paolo Sorrentino tarafından çekilen yeni kampanya filminde, Anne Hathaway ve Zendaya bizleri kendi dünyalarını çevreleyen güzellikleri keşfetmeye davet ediyor. Dans etmek, dinlenmek, özel bir an için hazırlanmak ya da Roma panoramasına karşı bir fincan çay içmek gibi…
Film, olağanüstü kadınların dinamizmini ve gücünü gösterirken, güzelliğin alabileceği sonsuz formları keşfetmeye davet ediyor.