MODA - ÜNLÜLER

Gap’in ‘Better in Denim’ isimli 2025 Sonbahar kampanyasını KATSEYE tanıtıyor

Dünyaca ünlü müzik grubu KATSEYE, Gap’in 2025 Sonbahar’ı için hazırladığı ‘Better in Denim’ kampanyasında başrol oynuyor. Kampanya bireyselliği yüceltiyor ve denimi kendini ifade etmenin, birliğin ve zamansız stilin bir aracı olarak konumlandırıyor

profil
BT Ekip
17.09.2025
Gap’in ‘Better in Denim’ isimli 2025 Sonbahar kampanyasını KATSEYE tanıtıyor

Marka isminin kökeni ‘generation gap’ (nesil farkı) kavramını köprülemekten gelen Gap, ‘Better in Denim’ isimli 2025 Sonbahar kampanyasında denimi odağına alıyor ve dijital çağın en popüler global müzik grubu KATSEYE ile Y2K döneminin stil özgüvenini müzik, dans ve hareketle yeni nesil için yeniden yorumluyor. 

Kampanya filmi, Kelis’in 2000’lerin başına damga vuran ikonik parçası ‘Milkshake’ eşliğinde, Robbie Blue’nun -tam anlamıyla muhteşem- koreografisiyle buluşarak düşük bel denimleri kültürel sahneye geri taşıyor. 

Yönetmenliğini Bethany Vargas’ın, fotoğrafçılığını ise Bjorn Iooss’un üstlendiği ‘Better in Denim’ bireyselliği yüceltiyor ve denimi kendini ifade etmenin, birliğin ve zamansız stilin bir aracı olarak konumlandırıyor.

Bu seneki kampanyasında dünya çapında büyüyen bir hayran kitlesi ve müzik listelerinde en üst sıralarda yer alan şarkılara sahip olan KATSEYE ile iş birliği gerçekleştiren Gap; performans, kendini ifade etme ve birlik üzerinden kültüre yön veriyor.

Kampanyada gördüğümüz üst giyim parçaları; KATSEYE üyelerinin bireyselliklerini yansıtacak şekilde özel olarak yaratıldı. Alt giyim parçaları ise Gap 2025 Sonbahar Denim Koleksiyonu’nda tutkunlarını bekliyor.  

Kampanyanın öne çıkan ürünü ise düşük bel Extra Baggy jean pantolonlar. Bu sene moda sahnesine güçlü bir dönüş yapan bu pantolon; yalnızca görsel bir ifade aracı değil denimin sizinle birlikte hareket etmesini sağlayacak şekilde test edilmiş modern bir yorum.

 

Önceki ve Sonraki
Haberler