Denim markası Levi's ile 32 Grammy ödüllü şarkıcı Beyoncé'nin geçtiğimiz günlerde duyulan iş birliği nihayet ortaya çıktı. Emmy ödüllü görüntü yönetmeni Marcell Rév'in imzasını taşıyan kampanya; 1985 tarihli 'Çamaşırhane' reklamı da dahil olmak üzere ikonik reklamların yeniden yorumlanacağı bir dizi bölümden oluşuyor.
Kampanyaya, daha önce Levi's ile Marlon Brando ve Marilyn Monroe gibi yıldızların yer aldığı kampanyalarda çalışmış olan fotoğrafçı Mason Poole'un görüntüleri eşlik etti.
Kampanya aynı zamanda Beyoncé'nin sekizinci stüdyo albümü 'Cowboy Carter'da yer alan ‘Levii's Jeans’ şarkısının yayınlanmasıyla ortaya çıkan heyecana eğilecek. Şarkı, Levi's ve Beyoncé arasında olası bir iş birliğine dair spekülasyonları ateşleyen ilk fitil olmuştu.
Levi’s’ın CFO'su Harmit Singh, geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada bu şarkının müşteri trafiklerini ve hisse senedi fiyatlarını artırmaya yardımcı olduğunu söyledi. Beyonce ise şarkı ve Levi’s ile iş birliği hakkında şunları söyledi: “Şarkım ‘LEVII’S JEANS’, en iyi Amerikan üniforması olduğuna inandığım şeyi, hepimizin gururla giydiği bir şeyi kutluyor. Mükemmel Amerikan ikonografisi yaratmak için Levi’s ile çalışmaktan onur duyuyorum. Denim üstüne kot genellikle erkek gözüyle görülüyor, bu nedenle ikonik kadın bakış açısını yücelten bu yeniden hayal etme kampanyası benim için önemli. Kadınları güçlendirmek ve onların güçlerini onurlandırmak için vizyonlarımızın yenilikçi yollarını keşfetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.”