Oscarlı oyuncu Jennifer Lawrence, marka yüzü olduğu Longines'in son kampanyasında ünlü DolceVita saat koleksiyonunu tanıtıyor. Lawrence, saat içir çekilen reklam filminde de zarafetin ne anlama geldiğine dair düşüncelerini paylaşarak DolceVita koleksiyonunun zamansız cazibesini dile getiriyor. Güzel yıldızın sözleri, saatin zarif tasarımının ve markanın işçiliğe olan bağlılığının özünü yansıtıyor.
DolceVita koleksiyonu, Longines'in hassasiyet ve yenilikçilik mirasını somutlaştırarak her zaman çağdaş zarafet ve incelik ile eşanlamlı olmuştur. İlhamını ‘Dolce Vita’nın ihtişamından alan koleksiyon, hayattaki inceliklerin kıymetini bilenlerin tercihlerinin başında geliyor.
Şık dikdörtgen şekli ve çizilmeye karşı dayanıklı safir kristal camı ile DolceVita, stil ve işlevselliğe değer veren kadınların tercihi olan Longines'in en çok satan ürünlerinden biri. En son varyasyonların yumuşatılmış hatlarının, çekiciliği bir yaşam biçimi haline getirmiş kadınları cezbedeceği kesin. Zamansız çekiciliği ve klasik estetiği ile DolceVita saat, her kıyafeti ve durumu tamamlıyor.