PUMA, Speedcat spor ayakkabısını tekrar ön plana çıkaran yeni kampanyası için Dua Lipa ile iş birliği yaptı.
25 yıl önce piyasaya sürülen Speedcat, Dua Lipa'nın liderliğinde yeni nesil için yeniden tanıtıldı. Bu yeni kampanya, spor ayakkabının köklerine saygı duruşunda bulunurken onu bireyselliğin sembolü olarak yeniden tanımlıyor.
Speedcat, 2024 yazında yeniden piyasaya sürülmesinden bu yana ünlülerin desteğiyle ve özel iş birlikleriyle dikkat çekti ve kısa sürede tüm biletleri tükenen bir model haline geldi. Performans yarışlarından ilham alan silueti, orijinal konseptine sadık kalınarak eklenen yeni tasarımları benimseyerek gelişmeye devam ediyor. Speedcat, günümüzün trend belirleyicileri ve risk alan kişileri için sürekli olarak yeniden tasarlanan kalıcı bir simge olarak karşımıza çıkıyor.
Güncellenen PUMA Speedcat, kırmızı ve siyah dahil olmak üzere klasik renklere sahip. Ayakkabının yeni Pink Blush versiyonu ise 5 Aralık’ta PUMA'nın web sitesi, amiral mağazaları ve seçkin mağazalar aracılığıyla satışa sunulacak.
Bu kampanyaya Dua Lipa'nın öncülük etmesiyle PUMA, nostaljiyi yeni bir solukla birleştirerek Speedcat'in mirasını yeniden yazıyor. Lipa’nın korkusuz enerjisi, ikonik spor ayakkabıya yeni bir bakış açısı getirerek herkesi bağcıklarını bağlamaya, yola çıkmaya ve kendi maceralarını yaratmaya davet ediyor.