Geçtiğimiz Ağustos ayında anksiyetesiyle başa çıkmak için kariyerine kısa bir ara vermek istediğini açıklayan güzel oyuncu, Kasım ayında Amerikan Müzik Ödülleri’nde ödül alırken görüntülenmişti. Şimdi ise güzel şarkıcı Coach markasının yeni yüzü olarak karşımıza çıkacağını duyurdu.
2017’nin sonbaharından başlayarak markanın reklam kampanyalarında ve sosyal medyada yer alacak olan Gomez, kreatif direktör Stuart Vevers’le ortak bir tasarım projesinde çalışacak. Gomez, aynı zamanda markanın kız çocuklara yardım etmekle görevli Step Up vakfı ile de bir araya gelecek. Bu ortaklık hem Coach hem de Gomez’in kendi Instagram paylaşımlarıyla da duyuruldu.
Ünlü sanatçının bu iş birliğinden 10 Milyon Dolar ücret aldığı konuşuluyor.