İtalyan lüks markası Versace, adını merhum rapçi Notorious B.I.G.'den alan Biggie gözlükleri için yeni bir reklam kampanyası başlattı. Kampanyanın başrolünde, Grammy adayı şarkıcı ve söz yazarı Sabrina Carpenter ve NBA Washington Wizards'ın Fransız profesyonel basketbol oyuncusu Alexandre Sarr yer alıyor.
Kreatif direktör Donatella Versace, "Sabrina ve Alexandre'ın muhteşem Biggie gözlükleriyle Versace ailemize katılmasından büyük heyecan duyuyorum" dedi.
İlk kez 1990'larda, çeşitli vesilelerle ve müzik videolarında takan Notorious B.I.G. tarafından popüler hale getirilen güneş gözlüğü; sokak stili ile lüks modayı harmanlayarak hip-hop'un kültürel etkisini yansıtıyor ve aynı zamanda Versace'nin çağdaş kültür üzerindeki etkisine de saygı duruşunda bulunuyor. Altın rengi Medusa madalyonu ve logo detayıyla markanın imza tasarımları arasında yer alan Biggie güneş gözlüğü, EssilorLuxottica tarafından üretiliyor.
“Biggie güneş gözlüğü takmayı seviyorum; onlar her durumda benim vazgeçilmez aksesuarımdır" diyen Sabrina Carpenter, sözlerine şöyle devam ediyor: "Bir güneş gözlüğünden çok daha fazlasını temsil ediyorlar ve bu topluluğun bir parçası olduğum için çok heyecanlıyım."