YAŞAM - HABER

Estée Lauder ve ALEM dergisi, Pembe Kurdele hareketi için bir araya geldi

ALEM dergisi, Estée Lauder, Pembe İzler Kadın Kanserleri Derneği ve Tuvana Büyükçınar’ın özel tasarımlarıyla dolu ‘Pink Night’ etkinliğinde, meme kanseriyle mücadeleye dikkat çekildi

profil
BT Ekip
11.10.2024
Estée Lauder ve ALEM dergisi, Pembe Kurdele hareketi için bir araya geldi

ALEM dergisi, Estée Lauder ve Pembe İzler Kadın Kanserleri Derneği, geçtiğimiz günlerde çok özel bir etkinliğe imza attı. Tuvana Büyükçınar’ın özel tasarımlarıyla renklendirdiği ‘Pink Night’ etkinliğinde; Arzu Sabancı, Ceren Karakoç, Hande Baladın ve Saadet Işıl Aksoy gönüllü elçiler olarak yer aldı ve gecede erken teşhisin öneminin altı çizildi.

1992 yılında Evelyn Lauder, Self dergisinin eski genel yayın yönetmeni Alexandra Penney ile birlikte meme kanserinin evrensel sembolü haline gelen Pembe Kurdele’yi tasarladı ve aynı yıl Meme Kanseri Farkındalık Kampanyası’nı başlattı.

Estée Lauder; 32 yıl önce başlatılan, şirketin en büyük kurumsal sosyal fayda programı kapsamında,

Türkiye’de Pembe İzler (Pİ) Kadın Kanserleri Derneği iş birliğiyle, kanser hastaları için danışmanlık oturumları sağlayan PinkLine Destek Hattı’nı desteklemeye devam ediyor.

Estée Lauder, tedavi sürecindeki hastalara psikolog ve beslenme uzmanı desteği sağlamayı amaçlayan bir online servis olan PinkLine’a destek verirken, tedavi sürecindeki hastaların aynaya her baktıklarında kendilerini daha iyi ve güçlü hissetmelerini sağlama hedefiyle, projenin kapsamını genişleterek güzellik uzmanlarını da dahil etti.

30 dakika süren bire bir online seanslarda, kemoterapi sürecinde yaşanan kaş, kirpik ve saç kaybının yarattığı psikolojik etkileri hafifletmek için kaş kaleminin doğru ve etkin kullanımı, göz kalemi ile kirpik etkisi verme, cildi daha aydınlık gösterme gibi çeşitli yöntemler;

danışanlara Estée Lauder Companies markalarının ilgili ürünleri hediye edilerek uygulamalı olarak anlatılıyor.

Önceki ve Sonraki
Haberler