YAŞAM - HABER

H&M'de ‘ölçülebilir ürün şeffaflığı’ dönemi

H&M ürünlerine ölçülebilir ürün şeffaflığı getiren ilk büyük moda perakende markası oldu. Bu özellik sayesinde moda severler aldıkları ürün hakkında daha fazla bilgi edinebilecekler.

profil
BT Ekip
24.04.2019
H&M'de ‘ölçülebilir ürün şeffaflığı’ dönemi

H&M, 23 Nisan itibariyle hm.com’daki tüm ürünlere şeffaflık özelliği ekledi. Bu özellik sayesinde moda severler aldıkları ürün hakkında daha fazla bilgi edinebilecekler.

2013 yılında, tedarikçi listesini ilk kez online kanalda yayınlayan ilk moda perakende markası olan H&M, 2017 itibariyle Conscious Exclusive koleksiyonlarında şeffaflık özelliğini yavaş yavaş kullanmaya başlamıştı. Şimdi ise marka, sürdürülebilir moda yolunda bir adım daha atarak ürün şeffaflığı özelliği ile beraber artık ürünlerin hangi ülkede üretildiği, tedarikçinin ismi, fabrika ismi, adresleri ve fabrikada çalışan sayısı gibi bilgileri paylaşacak. Ek olarak, müşteriler ürünler için kullanılan malzemeler hakkında da daha fazla bilgi bulabilecekler. 


H&M’in şeffaflık özelliği, 23 Nisan itibariyle 47 online pazarda sunulacak. Müşteriler bu bilgilere ayrıca mağazada, H&M uygulamasıyla ürünün fiyat etiketini tarayarak da ulaşabilecekler. 

Önceki ve Sonraki
Haberler