YAŞAM - HABER

Marka 2016'nın ardından

Bu yıl 17'inci kez düzenlenen Marka Konferansında 43 seansla birlikte alanında lider 54 konuşmacı sahne aldı. Güçlü içeriği ve sıra dışı sunumlarıyla iş dünyasına yeni vizyonlar katarken etkinliği izleyen herkese de yepyeni deneyimler yaşattı.

profil
BT Ekip
15.12.2016
Marka 2016'nın ardından

MARKA 2016’nın gündeminde bu yıl ağırlıklı olarak Türkiye odağı yer aldı. Ülke ekonomisinin en önemli lokomotif gücü olan markaların içinde bulunduğu koşullar, büyük bir dikkatle incelenerek ve Türkiye’nin geçirdiği hassas dönemin etkileri gözetilerek hazırlanan MARKA 2016 gündemi, Türkiye ekonomisini yakın gelecekte çok boyutlu bir yükselişe taşıyacak en etkili güç ve motivasyon kazanma platformu olarak dizayn edildi.

Dikkat çeken konuşmalardan seçtiklerimiz

‘Değişen Tüketicinin İzinde Değişen Moda Sektörü’nü İngiliz Moda Konseyi İcra Kurulu Başkanı Caroline Rush, GQ İngiltere’nin efsane Genel Yayın Yönetmeni Dylan Jones’la masaya yatırdı, Rush sunumunda geleceğin trendleri hakkında bilgi verdi. Rush, erkek modasının konesörü Dylan Jones’la paylaştığı sahnede yaşanan hızlı ve önlenemez değişimin, moda endüstrisini yakın gelecekte nasıl dizayn edeceğini konuştu.

Koç Holding Kurumsal İletişim ve Dış İlişkiler Grup Direktörü Oya Ünlü Kızıl, sunumunda ‘İtibar Yönetimi’ne değindi. Türkiye’nin en köklü, en büyük markası Koç Holding’in itibar yönetiminde attığı devrim niteliğindeki gelişmeleri anlatan Kızıl, ‘itibar yönetimi endeksi’ndeki zirve hikâyesini anlattı.

İki gün boyunca yoğun ilgiyle dinlenen konuşmacılardan Avrupa’nın Moda Kültür, Teknoloji ve Trend Danışmanı Kinvara Bolfour, ‘Son Teknoloji Trendleri: Sırada Ne Var?’ sunumuyla markalar için en ‘cool’ trendleri ve yenilikleri anlattı. 

MARKA 2016 konuşmacıları arasında sanat dünyasından sürpriz isimler de yer aldı… Müzik hayatında 50. yılını kutlayan Zülfü Livaneli ‘50. Yıl Bir Kuşaktan Bir Kuşağa’ adlı sunumu, duru Türkçesi ve efsaneleşmiş şarkılarıyla dinleyicileri farklı ve özel anlar yaşattı. Zülfü Livaneli sunumunu deneyimli gazeteci Ayşe Arman ile birlikte yaptı. 

Konferansın dikkat çeken sunumlarından bir diğeri de Bülent Eczacıbaşı ve Gülse Birsel’in birlikte yaptığı Türkçe ‘Yıkılıyoooo!’ seansı oldu. Sunumda Türkçe’nin neden özenle korunması gerektiğine dikkat çekildi, herkes bu alanda sorumluluk almaya davet edildi. Bülent Eczacıbaşı’nın Gülse Birsel’in renkli, ufuk açıcı oturumunda iş dünyasına ‘Türkçemize sahip çıkalım’ çağrısı yapıldı. 

MARKA 2016’dan 16 Aralık’ta gençlere özel konferans

İki yıldır MARKA Konferansı deneyimini tüm ihtişamıyla öğrencilere taşıyan; onlara bilgi, fikir ve ilham verirken kalite anlayışlarını da yükseltmeyi hedefleyen MARKA Gençlik Konferansı bu yıl 16 Aralık günü düzenleniyor.

MARKA 2016, çok özel bir programla 500 üniversite öğrencisi için özel olarak hazırlandı. 16 Aralık’ta yapılacak programla öğrenciler ücretsiz olacak konuşmacıları dinleme olanağına sahip olacak. 

Önceki ve Sonraki
Haberler