H&M, Pantone iş birliğiyle ilk çocuk giyim koleksiyonunu sundu. Yumuşak pastellerden ve güncellenmiş nötrlerden oluşan özel bir palet içeren koleksiyon, 14 yaşına kadar çocuklar için yüksek temel ürünleri içeriyor. Ürünler arasında uyumlu setler, tişörtler, eşofmanlar ve pilili eteklerin yanında Pantone logolu aksesuarlar yer alıyor. Pantone çocuk giyim koleksiyonu, 25 Temmuz'dan itibaren mağazalarda ve hm.com'da online olarak satışa sunuldu.
H&M Çocuk Giyim Tasarım ve Kreatif Direktörü, Sofia Löfstedt, koleksiyonla ilgili “Renk, ruh halimizi ve davranışlarımızı gerçekten etkileyebilir. Bu koleksiyon için tercih edilen seçimler bilinçli olarak yapıldı; sıcaklık, gençlik ve zamansızlık getirdi. Yumuşak dokuları gündelik parçalarla güzel bir kontrast oluşturarak onları yükseğe taşıyor” diyor.
Pantone Color Institute Başkan Yardımcısı Laurie Pressman ise şunları söylüyor: “H&M ile çocuk koleksiyonuna özel yeni renk paletiyle çalıştığımız için çok heyecanlıyız. Seçilen tonlar, farklı renk ve tarzlarla kolaylıkla eşleştirilebilecek ve her gardırobun vazgeçilmezi olan toprak ve nötr tonların önemini yansıtıyor. Farklı renk kombinasyonları ve tarzların hayata geçtiğini görmek için sabırsızlanıyoruz.”