1970’lerden günümüze kadar popülerliğini koruyan Cartier’in ‘love’ serisindeki yüzük, sonsuz aşkı temsil ediyor. Özellikle alyans olarak tercih ediliyor. Bu arada aynı serinin bileziğini de unutmayalım!
İlk kez 2013’te tanıtılan bu inci küpeler, bugün karşımıza birçok markanın ürettiği benzerleri ile çıkıyor. Hatta Dior bile aynı modelin birçok farklı seçeneğini tasarladı. Hem şık hem spor kombinlerle uyum sağlayan zamansız bir takı…
2012’de tanıtılan, üzerinde markanın logosu H bulunan bilezik, takılırken çıkardığı ses nedeniyle “Clic Clac” olarak anılıyor. 100 farklı renk seçeneği bulunan bileziğin 3 farklı da boyu var. Satış fiyatı 3 bin liranın üzerinde…
Büyük bir broş koleksiyonu olan Chanel’in en ikonik parçası, içinde 1980’lerden kalma altın logolu küpe tasarımını bulunduran inci ve değerli taşlarla kaplı broşu oluyor. Fiyatının ise 5 bin liranın üstünde olduğunu hatırlatalım!
Bulgari’nin yılan figürlü mücevher serisi ilk olarak 1940’larda bilezik olarak karşımıza çıktı. Ardından kolyelere, yüzüklere, küpe ve hatta saatlere uyarlandı. 1965 modeli Serpenti saatin 1 milyon dolara açık artırmada satıldığını da belirtmeden geçmeyelim.