Bulgari 2009’dan bu yana sizinle, bizimle ve yardımseverliğin önemine inanan herkesle birlikte dünyadaki dezavantajlı çocukları desteklemek için Save the Children ile el ele çalışıyor. Bulgari son 15 yıldır bu amaç için özel olarak tasarladığı mücevher koleksiyonlarının satışından elde ettiği 105 milyon dolardan fazla kaynakla partneri olmaktan gurur duyduğu bu yardım kuruluşunu desteklemeye devam ediyor.
İddialı bir hedef gibi görünen ve şimdi bir başlangıç noktası haline gelen bu yolculukta 37 ülkede 2 milyondan fazla çocuğa ulaşıldı. Başta nitelikli eğitim olmak üzere gençlerin güçlendirilmesi, acil müdahale ve yoksullukla mücadele için kaynak sağlandı. Dezavantajlı çocukların geleceğini kurtarmak amacıyla çıkılan bu yolda birçok insanın yaşamında pozitif fark yaratan çeşitli uzun vadeli projeler zaman içinde adım adım inşa edildi. Ama hala yapacak çok iş var çünkü dünya çapında 468 milyon çocuk çatışma bölgelerinde yaşıyor, 222 milyon çocuk ve genç krizlerden etkileniyor ve eğitim desteğine ihtiyaç duyuyor, 153 milyon çocuk ise akut açlıkla karşı karşıya.
“15 yıldır Save the Children ile birlikte yol almak Bulgari için büyük bir onur oldu” diyen Bulgari CEO’su Jean-Christophe Babin şöyle devam etti: “İş birliği içinde çalışma, yıllarca uzun vadeli projeler yürütme ve milyonlarca çocuğa somut destek verme konusunda birlikte öncülük ediyoruz. Bu önemli yıl dönümünü durmadan aynı güç ve ortak tutkuyla daha nice çocuğa fırsat vermek ve yollarına ışık tutmak için yola devam etme hedefiyle kutluyoruz.”
Bu farkındalıktan aldığı güçle taahhüdünü bir kez daha yenilemeye karar veren Bulgari, bu önemli yıl dönümü vesilesiyle özel tasarım mücevher koleksiyonunu zenginleştiren yeni bir kolye sunuyor ve eşlik eden yeni #WITHMEWITHYOU kampanyasını tanıtıyor. Markanın imza serilerinden B.zero1 Rock’tan ilham alan ve farklı metalik çiviler içeren yuvarlak uçlu gümüş kolye 800 Euro (760 USD) fiyatla satılacak ve bu tutarın 95 Euro’su Save the Children’a bağışlanacak. 1 Ocak 2024’ten itibaren Bulgari’nin taahhüdünü güçlendirmek amacıyla artırdığı aynı tutar, koleksiyonun satılan her parçası için bağışlanacak. Koleksiyonda ayrıca bir yüzük (600 EUR / 580 USD), bir bilezik (650 EUR / 620 USD) ve sırasıyla 790 EUR (770 USD) ve 700 EUR (660 USD) fiyatlı iki kolye yer alıyor.
Save the Children İtalya Başkanı Claudio Tesauro şu açıklamada bulundu: “Save the Children ve Bulgari, 15 yıldır dünyayı çocuklar için daha yaşanabilir bir yer haline getirmek için birlikte çalışıyor. Bu önemli kilometre taşı hem birlikte ilerlediğimiz muhteşem bir yolun sonunu, hem de heyecan verici yeni bir başlangıcı temsil ediyor. Bulgari’nin Save the Children ile sürdürdüğü iş birliğini yeni ve benzersiz bir mücevherle kutlaması bizi çok mutlu etti. Bu mücevher iş birliğimizin dünya çapında milyonlarca çocuğun hayatında yarattığı değişimi simgeliyor. Her çocuğun anlatılması gereken benzersiz bir direnme ve güç hikayesi var. Bulgari’nin çabalarımızı desteklemeye devam etmesinden çok memnunuz.”
İlk projeden beri yıllardır pek çok önemli Bulgari ve Save the Children kampanyasına da imza atan tanınmış fotoğrafçı Fabrizio Ferri’nin sanat yönetmenliğini üstlendiği #WITHMEWITHYOU sloganlı yeni dayanışma kampanyası, Bulgari ve Save the Children tarafından yaratılan bu zincirin bir halkası olan herkes arasındaki bağa odaklanıyor.
1 Ocak’ta fotoğraflarla başlayan ve 7 Şubat’ta videolarla tamamen tanıtılacak kampanyada Global Marka Elçisi Anne Hathaway, bu topluluğun bir parçası olarak daha ileri gitmenin ve daha fazlasını yapmanın önemine dair bir mesajla Bulgari’nin taahhüdüne katılıyor. Top model Eva Herzigova, bir iş kurmak ve nelerin gerekli olduğunu öğrenmek için Bulgari Gençliği Güçlendirme programına katılan Nepalli genç kız Sumiya’nın dünyasında bize yol gösteriyor. İmaj mimarı Law Roach, Zaatari mülteci kampında yaşayan ve eğitimin gücü sayesinde sınırların ötesine geçmeyi öğrenen Suriyeli Raneem’in hikayesini anlatıyor. Top model ve oyuncu Jon Kortajarena, Vietnam’ın en fakir bölgelerinden birinden gelen ve ücra yerlerdeki etnik azınlıklara mensup çocuklara iki dil öğrenme garantisi veren bir Bulgari eğitim programına katılan A-Dang’ın yaşamına bir bakış sunuyor. Orkestra şefi Beatrice Venezi ise kendine bakmayı ve kendi arıcılık işini kurarken direnç ve esneklik kazanmayı öğrenen Bolivyalı genç kız Litzy’ye duyduğu hayranlığı gösteriyor.
Yeni Bulgari ve Save the Children kolye, 2 Ocak’tan itibaren sadece B.com’dan sipariş edilebiliyor ve 15 Ocak’tan itibaren dünya çapında seçili Bulgari mağazalarında satışa sunulacak.