YAŞAM - HABER

Kim Kardashian, Time dergisine kapak oldu

Reality Show yıldızı olarak ünlenen ama son yıllarda başarılı bir iş kadını olarak adından söz ettiren Kim Kardashian, Skims markasıyla yakaladığı başarıyla dünyanın en etkili medya yayınlarından biri olan Time’a kapak oldu

Kim Kardashian, Time dergisine kapak oldu

Time dergisi, En Etkili Şirketler’e yer verdiği son sayısının kapağına, Skims markasının kurucu ortağı Kim Kardashian’ı taşıdı. İç çamaşırı, mayo ve hazır giyim markası Skims, geçen yıl bildirilen 500 milyon dolarlık kazançla dikkate değer bir başarı elde ederek sektörde adından söz ettirmeyi başardı.

Dana Scruggs tarafından çekilen kapak fotoğrafında Kim Kardashian, siyah bir body ve pencerelerle süslenmiş etekten oluşan çarpıcı bir takım giyerken görülüyor.

Kardashian’ın modaya uygun seçimi, Skims'in özünü ve modern, rahat ve güçlendirici giyim çözümleri sunma taahhüdünü somutlaştırıyor. 3.2 milyar dolarlık etkileyici bir mevcut değere sahip olan Skims, yalnızca mali zafer elde etmekle kalmadı, aynı zamanda ünlü yıldızlarla iş birliği yaparak büyük ilgi toplamayı da başardı. SZA ve Ice Spice gibi önemli isimlerin yer aldığı kampanyalarla marka, sektördeki lider konumunu sağlamlaştırdı.

Önceki ve Sonraki
Haberler